Jeton разбира, че клиентът е крал и затова неговите платформи са удобни за потребителя. Процесът на регистрация е доста лесен, както и навигацията. Има и подробен раздел с често задавани въпроси с най-популярните въпроси и отговори.
Разберете какво питат клиентите на Jeton и отговорите. Освен използваемостта на Jeton, компанията предлага поддръжка на клиенти по няколко канала.
Първият е чат на живо, достъпен 24/7. Това е страхотна функция, която предлага на потребителите помощ по два начина. Първо, има AI, който дава на потребителите предложения въз основа на това, което искат. Ако нито една от опциите не е достатъчна, има агенти за чат на живо, които винаги са готови да помогнат на потребителите. Потребителите трябва да са влезли, за да получат помощ от агент за чат на живо.
Друга находчива опция е имейлът. Потребителите могат да се свържат с екипа на Jeton Wallet по имейл. Единственият проблем е, че обратната връзка не е мигновена. Отнема няколко часа, за да получите отговор.
В допълнение към горните канали за поддръжка на клиенти, потребителите на Jeton могат да поддържат връзка с марката чрез канали в социалните медии и официалния блог на Jeton.